dissabte, 18 de març de 2017

TERTULIA DE TV3 : "Ens preguntem si la història es repeteix"

Hola amics i amigas.Ahir com és habitual per mi, tots els divendres no deixo de passar per alt la tertúlia de les 9 del matí dins d'Els
Matins de TV3, portat per la professional com la copa d'un pi, la badalonina Lídia Heredia. Ahir van tractar el tema
"Ens preguntem si la història es repeteix" con la participación de los historiadores Mary Nash, Borja de Riquer, Pere Vilanova, José Enrique Ruiz-Domènec i amb el ninotaire FER.
 
"Fa més de dos milions d'anys que la humanitat habita el món i que la història s'encarrega d'explicar-nos en quines condicions, amb quins trasbalsos i amb quins progressos. No sabem ben bé quin espai ocupem ara mateix en aquest gran univers històric. Segurament, a tots ens sembla que ens ha tocat viure una època convulsa, de moltes incerteses. Una de les preguntes que ens fem és si té precedents a la història, si es pot assimilar realment el nostre context social, polític i
 Dibujo de Fer en la tertulia de historia
econòmic amb episodis anteriors. I, quan busquem respostes, el millor que podem fer és buscar el mirall, justament, de la història."

Perquè no siguin paraules, sinó fets podeu veure-ho si ho creieu convenient:
http://www.ccma.cat/tv3/alacarta/programa/a-la-tertulia-12-de-170317-ens-preguntem-si-la-historia-es-repeteix/video/5656550/ 
 Jo mentre veia el programa els vaig passar per Facebook la nota "Buenos días tertulianos y Lidia de los viernes.Solo puedo decir que el tema de hoy tendría que ser programa obligatorio a todos los historiadoes,alumnos de historia,aficionados a la historia y gente de paso por la página.
Solo unas palabras.Este espacio del VIERNES es el mejor de toda la programación,pero con bastante diferencia.Tome nota Sr.Sanchís. Ya se que todos no pueden ser así,pero se debe tender a ello desde cada vertiente y gustos... Desde la Fira de Sant Josep de Mollerussa.Una gran abraçada per tots.Tomàs López."
L'escrit va ser en castellà ja que en el meu cas m'explico millor, per ser els meus pares de cultura castellana així com els meus pensaments. 
O aquesta és la meva manera de ser. 
Tomàs, classe turista, de pas... amb les tertúlies dels divendres (TV3).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada