dimecres, 25 de novembre de 2015

APUNTS D´UN PUBLICITARI: "Fullets de bustiada"

Hola amics i amigues. Avui en entrar a la meva escala i mirar la bústia m'havien deixat un "fullet de bustiada", que es diu en l'argot publicitari. Mirar per on era de l'empresa d'un amic meu Xavier Graus, de Pintures i Decoració Graus de Mollerussa.  Amb  va fer gràcia, ja que d'ell sabia que estava treballant molt per diferents punts de Catalunya i especialment a Barcelona, ​​ja que aquest any celebren el 60 Aniversari de la fundació de l'empresa pel seu pare Jaume Graus, que tenia unes mans de plata i gust per la decoració. I
de "tal pal tal estella", amb el seu fill Xavier. La publicitat directa -que jo feia servir molt en els meus temps de Viles Publicitat- és molt eficaç, ja que va directament al consumidor o la persona que necessita els teus serveis.  Una mostra d'això ho tenim en les grans superfícies, que tenen comprovat: fulletó que reparteixen amb un producte anunciat aquesta setmana  es ven més que el habitual.Com deia el gurú de la publicitat David Ogilvy, "La publicitat directa pot vendre pràcticament qualsevol cosa, des d'un sobre de llavors de flors, fins a un cotxe d'última gamma".
Sempre tingueu present, que la publicitat és la ciència-art que dóna a conèixer productes, activitats i serveis, i els recorda insistentment, per crear la necessitat dels
mateixos. Aquest sempre va ser el meu pensament en els 30 anys de professió, i no em va anar gens malament.

Ja disculpareu que el "ciruelo" se m'ha anat als meus pensaments. 
Tomàs, classe turista, de pas...el meu segon amor, La Publicitat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada